یوزر و پسورد نود32- Eset nod32 username and password

دانلود رایگان نرم افزار

یوزر و پسورد نود32- Eset nod32 username and password

دانلود رایگان نرم افزار

ویژگی جدید امنیتی در Windows 7

ویژگی جدید امنیتی در Windows 7


ویژگی جدید امنیتی در Windows 7

در روزهای اولیه ظهور کامپیوتر های شخصی، موضوع امنیت یک امر کم اهمیت یا حتی بی اهمیت بود؛ اما همچنان که کامپیوتر ها قدرتمند تر، پیچیده تر وبه هم پیوسته تر گردیدند، به عنوان یک ابزار ارتباطی و محاسباتی، از ارزش بالاتری برخوردار شدند.از آنجایی که ویندوز مایکروسافت دارای کاربران بسیار زیادی است، همواره کاربران آن، درخطر مواجهه با یک تعرض امنیتی قرار دارند.
این بدان معناست که شما بعنوان یک کاربر ویندوز، می بایست بصورت سیستماتیک با مسئله امنیت برخورد نموده و از یک رویکرد حساب شده ودائمی درایمن سازی سیستم یا شبکه خود پیروی نمایید.

ادامه مطلب ...

کاربردهای زیر ساخت کلید عمومی در سازمان

کاربردهای زیر ساخت کلید عمومی در سازمان


راهکارهای اصلی تامین امنیت دردنیای دیجیتال ،شباهت های قابل لمسی با دنیای غیر دیجیتال دارند.برای نمونه، وجود طرف سوم در معاملات امروزی مساله ای عادی تلقی می شود؛دفاتر ثبت اسناد و بنگاه های معاملاتی از این نمونه اند. این مراکز مورد اطمینان،دردنیای دیجیتال تحت عنوان PKI نمود پیدا می کنند. مشکل اصلی تعلق کلید دررمز نگاری نامتقارن بیش از ده سال پس ازابداع الگوریتم های آن باقی بود تا آنکه گواهی کلید عمومی به عنوان پاسخ انی مشکل مطرح شد.اولین استاندارد گواهی کلید عمومی در سال 1988 منتشر شد؛اما هنوز سازندگان نرم افزار برای استفاده عملی از این گواهی ها به ساختاری نیاز داشتند که تولید،توزیع و ابطال این گواهی ها را پشتیبانی کند.یازده سال بعد استانداردهایی برای انتشار لیست گواهی های باطله منتشر شدومؤلفه های دیگر این ساختار شکل گرفتند.

ادامه مطلب ...

محافظت از دیسک ها با استفاده از رمز نگاری BitLocker Drive Encryp

محافظت از دیسک ها با استفاده از رمز نگاری BitLocker Drive Encryption

از برنامه رمزنگاری دیسک BitLocker Drive Encryption برای کمک به حفاظت از فایل های ذخیره شده در دیسکی که ویندوز بر روی آن نصب شده است (دیسک سیستم عامل)، وبرروی دیسک های داده ای (مانند دیسک های سخت اینترنال) می توانید بهره بگیرید. از برنامه BitLocker To Go برای حفاظت ازداده های وسایل ذخیره گر جابه جا پذیر (مانند دیسک های سخت اکسترنال یا حافظه های فلشUSB) می توانید استفاده کنید.
BitLockerبر خلاف (EFS (1 که به شما امکان می دهد فایل ها را به طورتک به تک رمزنگاری کنید کل یک وسیله یا بخش ذخیره گر را رمزنگاری می کند. عملیات ورود به حساب (logon) و کار با فایل ها ی تان را به طورعادی می توانید انجام دهید، اما BitLocker به شما کمک می کند که جلوی دسترسی هکرها به فایل های سیستمی را بگیرد. هکرها برای کشف گذرواژه ها به این نوع فایل ها اتکا دارند. از سوی دیگر، BitLocker جلوی دستیابی کسانی را که وسیله ذخیره گر شما را از کامپیوترتان جدا می کنند و به کامپیوتری دیگر وصل می کنند می گیرد.

ادامه مطلب ...

تقویت ایمنی ویندوز7 با سیستم رمزنگاری فایل EFC

تقویت ایمنی ویندوز7 با سیستم رمزنگاری فایل EFC


از داده های تان حفاظت کنید

داستان های فراوان و روزافزون هک شدن پی سی ها ،یا مورد تهاجم قرار گرفتن پی سی ها سبب گشته است که بسیاری از کاربران ازخود بپرسند که «چگونه می توانم برای داده هایم امنیت به وجود آورم؟» اگر از ویندوز7 نگارش Professional و Ultimate بهره می گیرید، یک محافظ داده ها مشهور به EFC سرواژه عبارت زیر است.
Encrypting File System

ادامه مطلب ...

برپاسازی وپیکربندی دیواره آتش firewall Builder

برپاسازی وپیکربندی دیواره آتش firewall Builder

همیشه یادگیری ماهیگیری بهتر از تهیه ماهی است. نرم افزارهای
دیواره آتش زیادی برای سیستم عامل های مبتنی به یونیکس /لینوکس طراحی وعرضه شده اند
.این نرم افزارها با مژول های خاص وبسیارقدرتمندی مانند iptabkesکه برای هسته
لینوکس نوشته شده وتمامی نیازهای کاربران را برطرف می کنند، متفاوت هستند.دراین
شماره می خواهیم به سراغ نرم افزارهای برویم که امکان ساخت یک دیواره آتش پایدار
ومطمئن رابرپایه iptabkesفراهم می کند.قابلیت ویژه نرم افزارFirewall Builer(به
اختصارfwbuilder)برپاسازی وپیکر بندی یک دیواره آتش کاملاً بومی ومتناسب شبکه به
استفاده از رابط کاربری گرافیکی وابزارهای معروف است.شما درfwbuilder با یک نرم
افزار آماده استفاده روبه رونیستید، پس بایددست به کارشوید ویک دیواره آتش برای
خودتان طراحی کنید.


ادامه مطلب ...